Servisní formulář časté dotazy | VEKRA
Musím znát číslo smlouvy o dílo / kupní smlouvy?

Uvedením čísla smlouvy o dílo / kupní smlouvy vždy urychlíte proces přijetí a vyřízení požadavku.

  • záruční servis a reklamaci lze přijmout pouze s číslem smlouvy, protože je nezbytné k jejímu kompletnímu posouzení.
  • pozáruční servis lze přijmout i bez uvedení čísla. Doporučujeme do poznámky ve formuláři co nejpřesněji popsat závadu a případně zaslat i fotografii. Usnadní to vaše jednání s technikem.
Kdy se mi ozvete?

Vždy se snažíme kontaktovat vás v pracovní dny do 24 hodin od přijetí vašeho požadavku zadaného prostřednictvím servisního formuláře. Doba se může mírně lišit v závislosti na aktuálním situaci v oddělení servisu.

Je poptávka servisu závazná?

Poptávka není závazná a můžete ji zrušit den před naplánovaným výjezdem technika.

Kolik bude stát servis?

Cena pozáručního servisu je vždy individuální. Záleží jak na typu a náročnosti opravy, tak vzdálenosti pro výjezd technika. Co nejpřesnější informaci o ceně se vždy snažíme dát již v okamžiku, kdy vás telefonicky kontaktujeme pro domluvení zásahu.

Pro správné určení ceny je nezbytný váš přesný popis závady, podle kterého technik odhadne náklady na materiál a časovou náročnost opravy. Dle lokality stavby vám sdělí náklady na cestu. Závadu můžete popsat v poznámce formuláře a připojit i fotografii. Její upřesnění pak proberete přímo s technikem, který vás bude telefonicky kontaktovat.

Jakým způsobem se servis hradí?

Formu úhrady za pozáruční servis si sjednáte s technikem při objednání zásahu.

Máte jiný dotaz?

Nezávazná poptávka

Vyplníte za pár minut
Do 48 hodin znáte cenu

Odborný konzultant

Zná váš region
Doporučí řešení na míru

Navštivte showroom

Největší showroomy v ČR
Odborníci k dispozici

Vekra vydrží víc

Žádný nákup a prodej, ale poctivá práce našich techniků, dělníků a montážníků. To je VEKRA. Výrobky s extrémní životností, za které 100% ručíme.